idag är det söndag!

Min dag börjades med att dela ut reklam. Sen gick vi hem. gjorde lite smått å gott och efter det åkte jag mamma o mormor till cassels. hittae inget speciellt fint. jo ett par silverleggins. Okej jag vet att jag tkte attdom va jättefula förut men nu är dom helt okej! Ville ha en oversizad stickad tröja. provade en, mamma sa: vill du ha en allderless för stor stickad tröja så kan du få en av mig. Okej tack, sa jag, men jag visste ju inte då att den va i ylle och att mamma hade stickat den själv men det ska nog gå bra med en långärmad tröja under ( annars sticks det) och ett smalt skärp i midjan i november december ngnting. ha de gött!
MVH// Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0